Ana içeriğe atla

Hindistan Cevizinin Faydaları

JAKE KOCINSKI, RD

-

Eylül 09, 2021

Hindistan cevizi ağacı, palmiye ağacı ailesinin bir üyesidir. "Hindistan cevizi" terimi, hindistancevizi palmiyesini, çekirdeğini veya meyveyi ifade edebilir. Birçok benzersiz form alan sağlıklı ve lezzetli bir besindir; Süt ürünü olmayan bir krema (Hindistan cevizi sütü), elektrolitleri ve karbonhidratları (Hindistan cevizi suyu) nedeniyle egzersiz sonrası bir içecek ve şeker ikamesi (Hindistan cevizi şekeri) olarak kullanılabilir.

Hi̇ndi̇stan Cevi̇zi̇ Yağı

Hindistan cevizi yağı rafine edilmiş ve rafine edilmemiş formlarda bulunur. Rafine Hindistan cevizi yağı, Hindistan cevizi tadına sahip olduğu anlamına gelir. Rafine edilmemiş Hindistan cevizi yağı, daha az işlenmiş berrak, tatsız bir yağdır.

hindistan-cevizi-yagi

Hi̇ndi̇stan Cevi̇zi̇ Sütü

Hindistan cevizi sütü lezzetli ve çok yönlüdür. Süt olarak içilebilir veya süt içermeyen krema olarak kullanılabilir. Kahve ve çay ile iyi gider. Hindistan cevizi sütündeki kalorilerin neredeyse tümü yağlardan gelse de, aynı zamanda birkaç gram protein, su ve elektrolit içerir. ¼ fincan başına 142 kalori içerir.

Önemli Not: Bu makale yalnızca bilgilendirme amacıyla sunulmuştur. Sağlanan bilgiler tıbbi teşhis veya tedavi için veya profesyonel tıbbi tavsiye yerine kullanılmak üzere tasarlanmamıştır. Lütfen durumunuz ve uygun tıbbi tedavi ile ilgili olarak doktorunuza danışın. Hamilelik, emzirme dönemi, hastalık veya ilaç kullanılması durumlarında doktorunuza danışın.

**Blog içeriğindeki bilgilendimeler www.vitalproteins.com sitesinden alınmıştır. Bu bilgiler, tıbbi teşhis veya tedavi için veya profesyonel tıbbi tavsiye yerine kullanılmak üzere tasarlanmamış olup dengeli ve çeşitli beslenme ile sağlıklı yaşamın önemi hakkında bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır. Tıbbi durumunuz ve uygun tıbbi yaklaşım ile ilgili bilgi almak için doktorunuza danışın. Buradaki bilgilendirme, ürün tanıtımı dahil herhangi bir pazarlama amacı taşımamaktadır.