Ana içeriğe atla

Şimdiye Kadarki En İyi Sabah Rutini

SARAH KESTER

-

Haziran 14, 2020

Sabah rutinleri hakkında söylenecek çok şey var.

Uzmanların desteklediği bu sağlıklı yaşam ipuçları işte burada devreye giriyor. Soğuk duştan akupunktur numarasına kadar sizi ayağa kaldıracak her bilgiyi size vereceğiz.

how_to_meditate

Güne Kısa Bir Meditasyon İle Başlayın 

Meditasyona en az 5 dakika ayırın.

Meditasyon Koçu ve meditasyon uygulaması Breethe'nin Kurucusu Lynne Goldberg'e göre meditasyon, kendinizi zinde hissetmenizi sağlayabilir.

Naturopatik Doktor ve Sertifikalı Beslenme Uzmanı Dr. Bethany Tennant, meditasyon yerine biraz derin nefes egzersizi ile de güne başlayabilirsiniz diyor.

“Derin nefes alma, aceleye getirilmiş bir rutin yerine sakin bir odaklanmayı desteklemeye yardımcı olur. Harika bir yapı 4-7-8 (4 saniye burundan nefes alın, 7 saniye tutun ve 8 saniye ağızdan verin), 3 kez tekrarlayın.”

matcha_collagen_

Akupunktur Kullanın

Kozmetik Akupunktur Uzmanı Stefanie DiLibero, yataktan kalkmak için fazladan bir motivasyona ihtiyacı olduğunda bu tüyoyu veriyor.

Huysuz bir ruh halinde uyanma alışkanlığınız var mı? Bu numara, enerji seviyelerini yükseltmenin yanı sıra sabah huysuzluklarını da uzak tutar.

"Akupunktur noktası GV 20. Bu, başın tepesinde, yüzün orta çizgisi ile kulağın en yüksek noktasının kesiştiği noktada bulunuyor."

Bir kafa bandı takıyorsanız, bu, kafa bandının yüzün orta çizgisiyle kesiştiği yer civarında olacaktır, diyor. "8 parmak ucu ile bölgeye hafifçe dokunmanın iyi geldiğini söylüyor."

Soğuk Duş Deneyin

NYC Tabanlı Kayıtlı Diyetisyen Catherine Sebastian'a göre bunu şu şekilde yapabilirsiniz: "Sabahları normal sıcaklığınızda duş alın, ardından son 30 saniye boyunca suyu soğuğa çevirin. Vücuda verilen ilk şok, gözeneklerin sıkılaşmasına yardımcı olacak ve vücut, iç sıcaklığı korumak için hücresel düzeyde daha fazla çalışmak zorunda kalacak."

Sabahları duşa girmekte sorun yaşıyorsanız, uçucu yağları kullanarak kendinizi kandırın.

SKINNEY Medspa + Wellness'ta Estetisyen ve Operasyon Direktörü olan Lindsay Malachowski, duşa birkaç damla okaliptüs esansiyel yağı koyarak bir spa deneyimi yaşayabilirsiniz diyor.

Bir Doz Güneş Alın

Güneş ışığının içeri girmesine izin verin. Bunu 5 ila 30 dakika boyunca tam spektrumlu ışıklara veya güneş ışığına maruz bırakarak yapabilirsiniz. Kahvaltınızı yemek ya da kahvenizi dışarıda içmek bunu başarmanın kolay bir yoludur.

girl_with_glasses

Sabah Rutininize Müzik Ekleyin

Sabahları duyduğunuz tek sesin çalar saatiniz olmamasına dikkat edin. Sizi iyi hissettiren bir çalma listesi ile güne başlamaya izin verin. Tennant, "günün üstesinden gelme" tavrına sahip şarkıları tercih edin, diyor.

Ayrıca sabahınıza başka şekillerde müzik eklemenizi tavsiye ediyor: “Mırıldanın, gargara yapın veya şarkı söyleyin. Bu faaliyetler vagal tonu etkiler, stresle başa çıkma yeteneğinizi destekler ve kalp atış hızı değişkenliğini artırır."

7_healthy_tips_to_streamline

Telefonunuzu Kullanmaktan Kaçının

MS, Sağlıklı Yaşam Koçu ve Outdoor Journal Tour'un Kurucusu ve Merrell sporcusu Kenya Jackson-Saulters, "Dış enerjileri almaya ve emmeye başlamadan önce zihninizin güne uyum sağlamasına izin verin" diyor.

E-posta ve sosyal medyayı kontrol etmek yerine, bu zamanı şükran pratiği yapmak veya o gün için niyetinizi belirlemek için kullanın.

9_important_beauty_resolutions_to_make_this_year_according_to_dermatologists

İstediğiniz Bir Güzellik Rutini Oluşturun

Güzellik rutini kişisel bir bakımdır, bu yüzden kendi rutininizi oluştururken  size en iyi gelen ürünleri seçmeye çalışın.

Su İçme Rutini Oluşturun

Uyandığınız anda başucunuzdaki sudan bir bardak içerek güne başlayın. 

Yabanmersini, Nane, Çilekli Limon, Böğürtlen,  Limonlu Zencefil, Karanfil gibi malzemeler ile suyunuza tad katabilirsiniz.

**Blog içeriğindeki bilgilendimeler www.vitalproteins.com sitesinden alınmıştır. Bu bilgiler, tıbbi teşhis veya tedavi için veya profesyonel tıbbi tavsiye yerine kullanılmak üzere tasarlanmamış olup dengeli ve çeşitli beslenme ile sağlıklı yaşamın önemi hakkında bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır. Tıbbi durumunuz ve uygun tıbbi yaklaşım ile ilgili bilgi almak için doktorunuza danışın. Buradaki bilgilendirme, ürün tanıtımı dahil herhangi bir pazarlama amacı taşımamaktadır.